ترامپ: متاسفانه مجلس نمایندگان رای لازم برای استیضاح من را دارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه گفت معتقد است مجلس نمایندگان از آرای لازم برای استیضاح او برخوردار است اما اطمینان دارد که مجلس سنای آمریکا او را تبرئه خواهد نمود.

ترامپ: متاسفانه مجلس نمایندگان رای لازم برای استیضاح من را دارد

دونالد ترامپ گفت: متاسفانه دموکرات ها برای استیضاح من رای لازم را در مجلس نمایندگان دارند، البته آنها بعد از آن استیضاح را به سنا می برند و ما پیروز می شویم.

ترامپ همچنین خطاب به دموکرات ها اضافه کرد اگر آنها پرونده استیضاح وی را ادامه دهند باید بهای سنگین آن را نیز پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است که روند تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ در دوم مهر ماه در پی دستور رسمی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، شروع شد.

این دستور پس از انتشار گزارش ها در خصوص مکالمات تلفنی دونالد ترامپ و رئیس جمهوری اوکراین و فشار برای انجام تحقیقات در خصوص خانواده جو بایدن، رقیب احتمالی آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، صادر شد.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که این مجلس آنالیز موضوع عزل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را شروع خواهد نمود.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت ترامپ امنیت ملی آمریکا را خدشه دار می نماید، اضافه کرد:رئیس جمهور اقرار نموده که از رئیس جمهور اوکراین خواسته است اقداماتی را به منفعت سیاسی وی انجام دهد. هیچ کس بالاتر از قانون نیست.

پلوسی همچنین گفت که رئیس جمهور نمی تواند هرکاری خواست انجام دهد و باید مورد بازخواست قرار گیرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد که ترامپ برای دخالت در امور کشورمان با یک کشور خارجی ارتباط برقرار نموده و این نقض قانون است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19948

به "ترامپ: متاسفانه مجلس نمایندگان رای لازم برای استیضاح من را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: متاسفانه مجلس نمایندگان رای لازم برای استیضاح من را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید